Doelgroepen

Doelgroepen kiezen, waarom eigenlijk?

Verkoop je alles voor iedereen, dan verkoop je eigenlijk niks voor niemand. Dat is waarom we duidelijke doelgroepen kiezen. Zo focussen we en bereiken we het beste resultaat. Onze doelgrepen zijn jonge gezinnen, 35 plussers, de Duitse en de Vlaamse gast. 

Nationaal

Jonge gezinnen en 35 plussers

We richten ons met name op gezinnen met jonge kinderen en stellen van 35 plus. De gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd komen vooral tijdens de (zomer)vakantie naar Drenthe. Stellen van 35 plus en gezinnen met kinderen tot 5 jaar zorgen voor seizoensverbreding. 

Nationale doelgroepen

Internationaal

Duitse en Vlaamse markt

De cultuur in Duitsland en Vlaanderen is heel anders dan in Nederland. Wil je deze mensen bereiken en overtuigen een bezoek aan Drenthe te brengen, dan zul je je communicatie daar dus op aan moeten passen. Maar wát is er dan precies anders? En hoe moet je dat vertalen naar concrete boodschappen?

Internationale doelgroepen

Zie ook