Heb je de laatste online kennissessie over verblijfsrecreatie gemist, maar ben je toch benieuwd naar de kennis die is gedeeld? Niet getreurd, download hier de sheets van de presentatie of kijk de volledige sessie terug. Het was een informatieve sessie met interessante bijdragen van Bureau Ruimte en Vrije Tijd en Insiders. Zij vertelden aan de hand van praktijkcases hoe je je onderneming of gebied goed kunt inrichten en vermarkten onder de juiste doelgroep.
Jan Jaap Thijs – Bureau voor Ruimte en Vrije Tijd
Aan de hand van een onderzoek in Provincie Utrecht liet Jan Jaap Thijs van Bureau voor Ruimte en Vrije Tijd ons zien hoe zij de vraag- en aanbodkant in de verblijfsrecreatie in kaart hebben gebracht. Daarbij gaf hij aansprekende voorbeelden en de betekenis voor overheden, ondernemers en DMO’s. Bekijk zijn presentatie hier.
Simone Maas – Insiders
Insiders heeft een traject voor VisitAlmere gedaan waarbij zij de Leefstijlvinder hebben ingezet. In deze case liet Simone Maas ons zien hoe ze tot de doelgroepen zijn gekomen, welke strategie er is ontwikkeld en hoe dat is uitgewerkt in de marketingcommunicatie. Bekijk haar presentatie hier.