Onze plannen

Aan de basis van al onze activiteiten staat onze meerjarenstrategie 2017-2020. Hierin beschrijven we onze doelen, doelgroepen en de uitgangspunten van onze strategie. Ieder jaar vertalen we dit naar een jaarplan. Hierin staat concreet wat we dat jaar gaan doen.

 

Missie

Wij gunnen iedereen een beetje Drenthe.

We zijn een klein team van energieke professionals. We voeren, met en vóór partners in de vrijetijdseconomie, de marketing van Drenthe uit. Zo dragen we bij aan een duurzame versterking van de regionale economie én laten we bezoekers genieten van onze mooie provincie.


 

Visie

We zijn een onmisbare partij voor de marketing van Drenthe. We zijn kennisexpert ten aanzien van vraag en aanbod. We zijn door deze kennis en door onze marketingexpertise een inspiratiebron en adviseur voor ondernemers en overheid. We weten op een proactieve manier samen met de markt de gast op onderscheidende wijze te verleiden naar Drenthe te komen.

Doelen

Top of mind

Toeristen en recreanten voelen dat Drenthe dé bestemming is om los te komen van het dagelijkse leven; even helemaal terug naar je oer. We raken een diep gevoel bij de (potentiële) gast.

 

Bezoekintentie vergroten

De (potentiële) gast gaat over tot activatie. We nodigen gasten uit met concrete aanbiedingen en acties om Drenthe te verkennen.

 

Meer en betere aanbevelingen over Drenthe

Gasten delen hun goede ervaringen in Drenthe en inspireren familie en vrienden. We stimuleren dat het vrijetijdsaanbod op orde is voor een goede gastervaring. We vragen ondernemers gasten te motiveren hun ervaringen te delen en zoeken interactie met de bezoeker.

 

Verslagen & rapportages

Terugblik op 2018

Ook afgelopen jaar deden we weer ons best voor de marketing van Drenthe. Hoe? Dat is te lezen in ons jaarverslag. Geen tijd om te lezen? Bekijk dan hier de korte video die we over 2018 maakten.

Zie ook